رضایت مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از کیفیت بالای برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

حضور شرکت‌های مطرح داخلی و خارجی، سطح بالای محصولات و خدمات ارائه‌شده و برنامه‌ریزی دقیق و منظم این رویداد، از جمله عواملی هستند که موجب رضایت مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نساجی شده است.

بيست و نهمین نمايشگاه بين المللي ماشين آلات، مواد اوليه، منسوجات خانگي، ماشين هاي گلدوزي و محصولات نساجي پوشاک از روز گذشته ۲۳ مهرماه با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و ۱۰۰ شرکت خارجی از ۱۱ کشور آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، هند، ژاپن، اسپانیا و چین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در گفت و گو با خبرنگاران ما با اشاره به کیفیت بالای این رویداد از وضعیت برگزاری این نمایشگاه ابراز رضایت کردند.

نقش مهم برگزاری نمایشگاه نساجی در رشد و توسعه صنعت

پیمان فیروزی مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی زاگرس دالاهو با تاکید بر کیفیت و نظم بالا نمایشگاه صنعت نساجی اظهار کرد: نمایشگاه صنعت نساجی امسال یک فرصت بسیار مهم برای شرکت‌ها به منظور افزایش رشد و توسعه‌ی خود فراهم کرده است. این رویداد، به عنوان یکی از پلتفرم‌های کلان صنعتی، نقش مهمی در جهت تقویت شبکه‌های تجاری و ارتقاء روابط بین شرکت‌ها و نهادهای مختلف دارد.

رسول رضائی مدیرعامل شرکت ریسندگی تجارت از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی نخ های پنبه ای و مصنوعی با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی گفت: نمایشگاه نساجی یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت است که هر ساله برگزار می شود. نمایشگاه امسال فرصتی برای عرضه محصولات و خدمات جدید، آشنایی با آخرین فناوری های صنعت نساجی و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان، خریداران و سرمایه گذاران فراهم می کند و باعث افزایش آگاهی از محصولات و خدمات جدید، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، افزایش رقابت بین تولیدکنندگان و جذب سرمایه گذاری می شود. وی در خصوص اهداف و برنامه های شرکت ریسندگی تجارت در نمایشگاه بین المللی نساجی عنوان کرد: شرکت ریسندگی تجارت در نمایشگاه نساجی امسال با هدف تعامل و مذاکره با کلیه تولیدکنندگان پوشاک و مواد اولیه حضور یافته است. این شرکت با معرفی خود به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع نخ های پنبه ای و مصنوعی در ایران، در تلاش است تا جایگاه خود را در بازار تثبیت کند. در این نمایشگاه، نخ ویسکوز رینگ ۱۰۰ درصد و پنبه ۱۰۰ در صد شانه را در معرض بازدیدکنندگان قرار داده ایم.

تینا نصیریانی نایب رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی تولیدی سیرنگ یزد با بیان اینکه برندهای دانش بنیان از نمایشگاه امسال استقبال خوبی کرد ه اند؛ افزود:مهم‌ترین هدف تعاونی تولیدی سیرنگ یزد از شرکت در نمایشگاه امسال، معرفی شرکت سیرنگ به عنوان عضو جدیدالورود در خانواده بزرگ دانش‌بنیان است که اکنون علاوه بر توان تولیدی این شرکت در تولید نخ‌های رنگی در بیش از ۳۰۰۰ رنگ، با افزودن فناوری و نوآوری بر مزیت نسبی خود افزوده است.

سید حسن رضوی فرد مدیرعامل شـرکت آرمیـن شـیمی رنـگ به خبرنگار ما گفت: در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی از آخرین دستاوردها و محصولات شرکت های فعال در صنعت نساجی هستیم. شـرکت آرمیـن شـیمی رنـگ در نمایشگاه امسال برنامه های جذابی را تدارک دیده است. مواد شستشوی جانشین سود و هیدرو(enadrduction) و بومی سازی تولید فیکسه کننده رنگرزی و چاپ بدون مواد آلاینده(enafixat) از جمله دستاوردهای مجموعه است که در معرض دید مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

حبیب الله شاه کرمی مدیرعامل شرکت ایران نوبافت با اشاره به نمایشگاه صنعت نساجی گفت: این نمایشگاه به عنوان یکی از رویدادهای باسابقه صنعت شناخته می شود و ما هر سال در این نمایشگاه حضور داریم. امسال نیز نخ‌ها و پارچه‌های جدیدی را برای معرفی آورده‌ایم. من به‌عنوان عضوی از صنعت نساجی اصفهان که ۴۰ درصد از کل این صنعت در کشور را شامل می‌شود، از تمامی همکاران در سایر شهرها و استان‌ها به تعامل و همکاری بیشتر دعوت می‌کنم تا بتوانیم به اهداف متعالی‌تری در زمینه صنفی و صنعتی برسیم.

کیفیت و تنوع بالا محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه نساجی

سعید صاحب یک کارگاه فعال در صنعت نساجی در گفت وگو با اخبار نمایشگاه با اشاره به کیفیت محصولات عرضه شده گفت: از غرفه های شرکت‌های ایرانی و خارجی بازدید کردم و از آنچه دیدم بسیار راضی هستم.

علی مدیر بازرگانی یکی از شرکت های فعال در حوزه پوشاک و نساجی نیز عنوان کرد: نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی با آخرین فناوری‌های صنعت است. از شرکت‌های مختلف بازدید کردم و اطلاعات بسیار مفیدی کسب کردم.

احمد صاحب مغازه ای در بازار بزرگ تهران ضمن رضایت از  تنوع محصولات و خدمات شرکت های حاضر در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه برای من فرصت خوبی بود که محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا کنم.

بازدید کننده دیگری نیز با اشاره به نظم موجود در این رویداد اظهار کرد: وجود راهنماها و اطلاعات کافی در نمایشگاه بسیار مفید بود و بازدیدکنندگان می توانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

نظرات بازدیدکنندگان از نمایشگاه صنعت نساجی تهران نشان می‌دهد که این نمایشگاه از کیفیت، تنوع و نظم مطلوبی برخوردار بوده است و افزایش تعاملات تجاری و معرفی آخرین دستاوردهای صنعت نساجی این رویداد را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرده است.

گفتنی است؛ بیست و نهمین نمایشگاه صنعت نساحی تا روز چهارشنبه (۲۶ مهرماه) از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان فعالان و علاقه مندان صنعت نساجی است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.